Головна новина дня

Тендер на перевезення

Долю 23 міжміських маршрутів сьогодні вирішила тендерна комісія при облдержадміністрації. За право обслуговувати пасажирів на території області боролись 24 конкуренти. Через неправильно оформлені документи трьом перевізникам дозволи не надали, відтак для них проведуть повторний тендер. На доїзді людей до необхідних населених пунктів, запевняють керівники краю, це не позначиться.

 
 
Оксана Зарецька вже 11 років займається міжміськими перевезеннями. Зараз під її контролем 15 автобусів, які обслуговують пасажирів на маршруті Рівне-Гоща. Для того аби жінка й надалі могла працювати у цих напрямках їй потрібно пройти конкурс. На підставі низки документів тендерна комісія вирішить чи зможе претендент якісно надавати послуги.

Оксана Зарецька, перевізник: "Документів на конкурс треба багато. З податкової, копія техпаспортів, ліцензійні карточки. Десь 12 бумаг потрібно приготувати до конкурсу."

Саме через невідповідність поданих документів Микола Коваль, як і його єдиний конкурент, програли тендер, тож для на їх чекає повторне випробування. Чоловік претендує на маршрути Рівне ПВА через Жовнір і Рівне-Дубно. На них він працює уже десяток років. Каже, нині ця справа не така прибуткова як раніше, адже вартість проїзду не відповідає собівартості послуг.

Микола Коваль, перевізник: "Дороги? Я б через Жовнір нікому не бажав проїхатись, тією бруківкою. Якщо автобус їде тиждень, то потім мусить 2 дні стояти. Бо або скати, або запчастини, а про пальне то й нічого говорити."

Тим не менше бажаючих позмагатись за міжміські маршрути виявилось більше двадцяти. При розгляді кандидатів конкурсна комісія зважала на репутацію перевізника, а це в першу чергу відсутність ДТП та скарг від споживачів. Перевагу віддавали підприємцям, які мають більший автопарк та кількість працівників у штаті. На їх думку потужніші перевізники можуть краще забепечити безпеку пасажирів.

Тарас Пустовіт, заступник голови Рівненської ОДА, голова тендерної комісії: "Якщо підприємець має один або два автобуси, і в нього немає ні медиків, ні механіків, а все по угоді, то на жаль, сьогодні політика держави така, що будуть вигравати ті, хто має бази сертифіковані, ті хто має штат відповідний і ті хто має більше автобусів."

Ірина Михалевич.



 


Наші відео проекти:


Iнформаційна програма «День» Mолодіжний прорив Oдин на один Tелеспорт TКС _Перехрестя правди _Професіонали Європейський дім А ми відпочиваємо Азбука смаку Акваріум Без права на забуття Будні ОСББ Будьмо здорові Громадська приймальня Група ризику Діяльність депутатська День у музеї Депутат Економічний інтерес Зона конфлікту Казка Казка Війна Життя Квест-шоу Лісовими стежками Літописець свого простору  Мандри Моя родина Україна Музична кухня На межі можливого Невгамовні дослідники Огляд подій тижня Один на один - Реформи Під одним небом Пересопницьке Євангеліє По суті Почерк долі Рівненщина мистецька Світосвіт Тінейджпростір Так було Таке життя Телевісник Служби зайнятості У пошуках легенд Хто крайній? Цикл розмов про реформи Штрихи з натури Юна зірка